מכירה וילה, Ban Phe, Rayong, תאילנד, Cape Mae Phim

מכירה - Cod. 25492

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 1000 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 2

וילה חלומה גדולה על גבי קייפ Mae Phim והוא ממוקם רק 100 מטר מן האוקיינוס ​​כמה מאות מטרים מהרחוב הראשי Mae Phim. הווילה יכולה להכיל עד 10 אנשים בו זמנית.
הבית הוא 200 מ"ר עם מטבח גדול סלון. במפלס השני יחידת הורים עם נוף מקסים לים עם חדר רחצה, מרפסת ופטיו עם ג'קוזי. יש גם 3 חדרי שינה זוגיים עם כניסה משלהם, מקלחת וחדר אמבטיה. יש גם חדר משפחה גדול עם חדר אמבטיה ומטבח עם כניסה משלה.
הבית מגיע עם inernet עם WiFi. החדרים ליד בריכת השחייה הפרטית יש חדרי אמבטיה משלהם למטה יש חדר גדול עם אזור מטבח קטן מתאים להם עם ילדים קטנים או אם אתה רק רוצה קצת פרטיות.
הבית ממוקם באזור וילה פרטי עם מרחק הליכה לחוף ולמסעדות של מיי פיים היפה. Mae Phim חוף הוא descried כאחד החופים היפים ביותר על היבשת של תאילנד מפורסמים מאוד במחיר סביר מסעדות מאכלי ים במחיר.
Mae Phim הוא מקום נחמד ושקט ומכאן אתה יכול בקלות לנסוע על רבים של גן עדן Isalnds ויש הרבה מסלולי גולף בתוך שעה של נסיעה.
מונית לשדה התעופה אורכת כ -2.5 שעות. Pattays הוא בערך 1.5 שעות משם. באן פה (Ban Phe) נמצא במרחק של 15 דקות נסיעה בלבד משם מעביר המעבורות את קו סמד (Koh Samed).
מחיר: 14953000 בהט תאילנדי

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB