מכירה בית, Talang, Phuket, תאילנד, 1/321 Phanason Park Ville, Thepkasatree Road

מכירה - Cod. 36291

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 254 m²
  • חדרים: 4.5
  • רצפה: 1

בית פיאט בתאילנד עם גינה יפהפיה, פוקט

ישירות מבעל הבית

בכפר יפה של כ -300 בתים אחרים זה בית אופייני על פוקט מגרש גדול במיוחד של כ 570 m2 עם 3 חדרי שינה ו -2 חדרי אמבטיה עם גינה יפה ומטבח חוצות עם ברביקיו גדול פינת אוכל מקורה בריכת דגים עם מפל. הבית הזה הוא הזדמנות מושלמת עבור משפחות, זוג בדימוס, מהגרים אוהבי הגן. העלילה גדולה מספיק כדי לבנות בריכה מאוחר יותר (עלות על 8000 פרנק שוויצרי).
מידע בניין
הבית מרוהט ומוכן לזוז פנימה. אין שיפוצים הכרחי, הבית הוא במצב וטהור.
בבית יש מודרני, מופרדים מן המטבח באזור האוכל. מתוך אזור המגורים להוביל 3 חדרי שינה, אחד עם חדר אמבטיה משלו, ארון בגדים מצויד, גם חדר אמבטיה משפחתי נפרד. סך של 5 ביצועים גבוהים מזגנים מותקנים בכל החדרים ברחבי הבית וחלונות כהים להגן על הבית מפני החום. החיבור לאספקת המים הציבורית, באר פרטית עם מי תהום, בור מים של 2000 ליטר ומסנן מים דו-כיווני ומשאבות רבות, מבטיחים אספקת מים טהורים ולחץ מים מתמיד. טלפון, אינטרנט ו 2 צלחת לווין נפרד, 45 "טלוויזיית LED עם סנסוראנד כחול קרן קולנוע ביתי, מכונת כביסה אלקטרונית, חניה מקורה עבור 2 כלי רכב, מערכת אזעקה, גינה מוארת לספק אקלים מיידי מרגיש טוב וחיים מטופחים. מערכת צינור מתחת לבית להגנה חרקים לספק הגנה נגד טרמיטים שרצים. הבית עומד בסטנדרטים בניין האיחוד האירופי.
מהבית תוכלו ליהנות מנוף יפהפה של הגבעות של פוקט ואדמה פתוחה על 3 צדדים של המלון. עם זאת, זה רק 5 דקות לעיר פופולרי Thalang עם כל הנוחיות שלה, אשר גם מבטיח 24 שעות טיפול רפואי מרכז כושר, מגוון של חנויות וסופרמרקטים לא משאירים דבר כדי להיות הרצוי. 3 פעמים בשבוע יש שוק מקומי גדול בסביבה הקרובה ובתי ספר לכל הגילאים נמצאים רק 5 דקות משם (בתי ספר בינלאומיים 10 דקות). אוטובוסים בית הספר לנסוע מדי יום דרך הכפר. ראה את הסביבה של הבית הזה לקבלת מידע נוסף על Thalang והסביבה.
יש רשת רחבה של אומנים (נגרים, בוני חלונות, בונים, גגות, קלמפטנר, סטרומר ועוד), סטורנבאואר, ריפודים, אחיות, מכוני ניקוי, מונית ונהג אוטובוס, גנן, מתרגם D / F / E, עורך דין, הסרות בינלאומיות, בהיעדר, רק כדי שם כמה. עם רכישת הבית אתה יכול להשתמש אלה אנשי הקשר שלך יתרון.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB