מכירה מלון, Ko Samui, Suratthani, תאילנד, 28/2Moo3 Baan Talae. T: Namuang

מכירה - Cod. 28031

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 600 m²
  • חדרים: 12
  • רצפה: 3

CASTLE קוסמוי גלוי מפת גוגל נמכרים
היא עומדת על מגרש של 1403 נכסים medri מרובעים באזור הפורח בשעת 9 קילומטרים ממרכז פולקלור Lamai ו -400 מטרים מתחנת mare.Circondato מ רשתות בתי מלון לרמה גבוהה.
זה אתר נופש עם 5 דירות, חדר המשרתים עם חדר אמבטיה וחדר סמוך 33 מטרים רבועים. זה בשלושה מישורים עם פינה שימושית כולל של 600 מטרים רבועים מכוסים. הוא יכול להכיל 16 תיירים יותר עבדות ומנצחים, עבור סכום כולל של 24 מיטות.
קומה:. מסעדת פיצריה איטלקית, עבדות חדרים, 2 חדרי אמבטיה, מקומי 33 מ"ר זה מרפסת. מסעדת מטבח 40 מ"ר. התנגדויות קוורץ תנור עבור פיצות, Zanussi תנור המקצועי סטטי, תנורי מיקרוגל 3 4 מקפיאי חזה, שלושה מקררים בשילוב אנכיים, מדורות-הבישול שני טיגון עמוק 4 נקודות. 2 כיורים לרחיצת כיור כיור המטבח ואת -4 לעריכה במעבדה, מכונת פסטה, מכונת פסטה, הפומפייה, מערבל. מרפסת גדולה עם שולחנות וכיסאות.
רמה שנייה: (1) דירה שני חדרי שינה, סלון, מטבח, אמבטיה מלאה במים חמים, 76 טרסה סה"כ מ"ר מיזוג אוויר, מאוורר תקרה, אנטנת לוויין, מקרר, תנור, טוסטר, כיריים אינדוקציה לשקוע עם מתלה המדיח. קיר. אינטרנט מהיר. 5 מיטות. גלאי עשן חד תחמוצת הפחמן.
(2) 48sqm Appartameto. 2 מיטות, מיטה, מטבח סלון, חדר אמבטיה עם מים חמים, מרפסת. מקרר, כיריים אינדוקציה, אנטנת לוויין, תנור, טוסטר, כיריים אינדוקציה לשקוע עם קיר מתלה המדיח. אינטרנט מהיר, גלאי עשן חד תחמוצת הפחמן.
(3) דירה 56 מ"ר. 3 מיטות סלון, מטבח, חדר אמבטיה עם מים חמים, חדר שינה. מקרר, כיריים אינדוקציה, כיור עם לוחות קיר קולה, מיזוג אויר טוסטר אובן ומאוורר.
רמה שלישית (1) דירה 72 מ"ר. 6 מיטות ושני חדרי שינה, סלון, מטבח, מרפסת. חדר רחצה עם מים חמים, מיזוג אוויר, מאוורר, כיריים אינדוקציה. טוסטר, תנור קונבנציונלי. גלאי חד תחמוצת הפחמן ועשן.
(2) דירה עיקרית 128 מ"ר. 4 מיטות. חדר, חדר שינה, חדר אמבטיה עם כביסה, ומים חמים, סלון, לימוד, מרפסת ומרפסת של 40 מ"ר מרפסת. בשלב הרביעי.
GARDEN: 8 עצי מנגו קולוסאלי של זנים שונים 200 ק"ג של פירות בשנה שעברה.
צמחי נוי, תנור פיצה שולחנות גריל עצים וספסלי אבן.
בכלוב גדול,
מערכת השקיה עם היטב תהום שתי משאבות. בגן של צמח התאורה LED, תאורת Castle עם 50 כדורי זכוכית.
recinsione סטריט, חניה מקורה ובריכה חיצונית עבור 10 מכוניות. המדרכה Autoincastranti עם גושי אבן. 3 בארות assorbebti עם מתקן שבבים.
גנרטור חירום קבוצה של 7 קוט"ש.
מים זורמים עם הצטברות ואוטומציה מבטיח את הלחץ הזכות לרמת ה -4.
חמשת כוכבי ביקורות וסדרות אמת של Airbnb
הכנסה מתועדת טובה.
בגלל הערך המסחרי העברה מיידית של 19 מיליון בת הוריד ל -13 מיליון למכור לכל המרבה במחיר. אנו מקבלים רק הצעות של יותר מ -5 מיליון עטלף.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB