מכירה בית, Udon Thani, Udon Thani, תאילנד, 88 Moo 13 Ban Nongkan Non Sung Mueang Udon Thani

מכירה - Cod. 33921

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 220 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 2

4 חדרי שינה, 3 אמבט, 2 קומות בית למכירה באודון תאני.

זה 4 חדרי שינה הביתה כבר בנוי וסיים ברמה גבוהה. עם מטבח אירופאי מודרני, להשלים עם כיריים גז, באיכות גבוהה מצויד תנור קיר מיקרוגל. בית זה תוכנן היטב, עם 6 יחידות מיזוג אוויר איכותיות, חדרי אמבטיה יפיפיים ומודרניים, חדר מפואר במלתחה בסוויטת הורים, חדר כביסה נפרד ו -50 מ"ר של סיפון מוצל בחלקו האחורי של הבית, להירגע וליהנות מהשקט והשלווה. אם עדיין לא מצאתם את בית החלומות שלכם, אז אנא התקשרו אלינו, נשמח לארגן צפייה פרטית על הבית היפה הזה.
ממוקם בשכונה שלווה ללא כפר, לא סאנג, אודון טאני, זה בית ממוזג, 270 מ"ר ניתן לקנות או להשכיר כמו מרוהטת או לא מרוהטת, 4 חדרי שינה, או 3 חדרי שינה ודירה במשרד.

בקומה העליונה, חותרת לאזורי השינה והנסיגה עם 3 חדרי שינה, חדר השינה הראשי כולל חדר רחצה משלו וחדר אמבטיה נוסף עבור שני חדרי השינה הנותרים. כל החדרים כוללים נופים ללא הפרעה של הצד הכפרי הנשקף מכל החלונות. בכל חדר שינה יש מיזוג אוויר. חדר השינה הראשי גדול ומרווח עם מרפסת פרטית. אנו יכולים לפרט כל דבר זה רכוש, אבל גלילה דרך התמונות המוצגות, בתוספת בדיקה פרטית, יאפשר לך לראות את היופי האמיתי של הבית הזה.
בית זה מגיע על 1 rai של קרקע, עם 2 רכב, מגרש הרבה מקום חניה נוספת, או לבנות מגרש משחקים או מבנים additonal כנדרש. יש עצים שהוקמו עבור צל, כמה עצי פרי כולל מנגו,, והרבה מקום לגנים ירק. יש אפילו מקום מספיק כדי לחלק את הקטע כדי לבנות בית שני, או פשוט למכור שליש מהקרקע עבור דירה חדשה. זה יהפוך את הרכישה של הנכס הזה ערך מדהים לחלוטין עבור כסף.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB