מכירה וילה, Phuket, Khao Lak, תאילנד, Saiyoi Hills

מכירה - Cod. 11975

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 800 m²
  • חדרים: 2 bedrooms
  • רצפה: 127

וילה חדשה שנבנתה לאחרונה בגבעות, אך רק 5 דקות ממסלול הגולף והחוף, 10 דקות ממרכז העיר קאו לאק ו -50 דקות מנמל התעופה של פוקט. מתגאה בגג תאילנדי מסורתי, מרוהט במלואו ואוויר coned. המלון נבנה בסטנדרט גבוה, ושוכן בגן טרופי עסיסי עם מרפסת ובריכה פרטית (5 מ 'x 7 מ'). יש גם "sala" (ביתן חוצות) עם נוף נהדר. וילה עם 2 חדרי שינה, 2 חדרי אמבטיה, סלון / מטבח ומטבח מאובזר. גם שטח חניה פרטי. יש באתר ניהול אבטחה 24 שעות ביממה. על הקרקע הם אגם עם מסלול ריצה לשים ירוק.
חומרים המשמשים: כדי להבטיח את האיכות הטובה ביותר ועמידות, רק העליון של חומרי טווח משמשים לבניית הווילה, כגון עץ קשה, גרניט, צפחה, אבן חול, עבודת יד קרמיקה אריחי גג ואריחי קרמיקה עבור הבריכות. כל הקירות החיצוניים והתומכים הם חום וקולות קוליים מבודדים (עובי של 30 ס"מ), המבטיחים שהבית יישאר מגניב ושהוא עמיד באש למשך תקופה של עד ארבע שעות.

למעלה מדרגה אביזרי המערב, אביזרי ומערכות הנדסה להבטיח נוחות חיסכון ללא תשלום החיים. את המראה ואת הצבעים של כל Saiyoi וילות מבוססים על עיצובים תאילנדים מסורתיים ועכשוויים. אדמה עדינה וצבע טרקוטה, יחד עם הצבעים הכהים של טיק ועץ קשה מקומי יוצרים אווירה חמה ונוחה.
וילה היא חופשייה (Chanote). Non- תאילנדי יכול לקנות את זה כמו leashold עם 90 שנים חכירה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB